Reklama
  • Poniedziałek, 3 sierpnia 2015 (11:05)

    Wegetariańskie chili

Składniki: • 1 łyżka oliwy z oliwek • 1 duża cebula, pokrojona w kosteczkę • 2 ząbki czosnku drobno posiekane • 1 łyżeczka chili • 1 łyżeczka kuminu w proszku • 1 łyżeczka oregano • starta kostka tofu • 200 g pokrojonych pomidorów bez skórek • 1/2 l bulionu warzywnego • sól, pieprz • 1 duża czerwona papryka, bez gniazd nasiennych, pokrojona w kostkę • 5 suszonych pomidorów • 1 puszka czerwonej fasoli odsączonej z zalewy

Rozgrzej olej na dużej patelni i zeszklij cebulę. Dorzuć czosnek, chili, kumin i oregano. Smaż przez 1 minutę, mieszając. Stopniowo dodawaj starte tofu. Smaż, aż nabierze złotego koloru. Dodaj pomidory, dolej trochę wody. Wlej bulion, posól, popieprz. Gotuj pod przykryciem 20–25 minut.

Dodaj paprykę i suszone pomidory i duś, aż papryka będzie prawie miękka (ok. 15 minut). Od czasu do czasu przemieszaj. Na koniec wsyp fasolę i chwilę razem pogotuj. Podawaj z chipsami z mąki kukurydzianej.

Reklama

• 25 minut • dla 4 osób • cena ok. 19 zł

Show
Więcej na temat:Wegetariańskie chili | chili

Zobacz również

  • Składniki: po 3 duże marchewki i ziemniaki, 1 cebula, 1 ząbek czosnku, 1/2 strąka zielonej papryki, 2-3 łyżki oliwy, 1 łyżeczka curry, cukier, 1 litr rosołu lub bulionu warzywnego, 1/2 op.... więcej

Twój komentarz może być pierwszy

Zapoznaj się z Regulaminem
Wypełnienie pól oznaczonych * jest obowiązkowe.