Reklama
  • Środa, 1 lutego (15:00)

    Warzywa z serem halloumi

Składniki na 2 porcje: ser halloumi, 1 czerwona cebula, 1 cukinia, 1 papryka czerwona, 500 g fasolki szparagowej, 1/2 małej dyni, 1 bakłażan, 3 ząbki czosnku, sok z 1/2 cytryny, 1/2 łyżeczki kminu rzymskiego, szczypta cynamonu, sól,  pieprz,  olej. Komosa: 1 szklanka komosy ryżowej, świeże zioła (bazylia, szczypiorek, natka pietruszki, kolendra), sól, pieprz, oliwa, sok z cytryny.

Przygotowanie:

Komosę przepłucz i gotuj przez 15 min w 2 szklankach wody. Gdy wystygnie, dodaj posiekane świeże zioła i dopraw solą, pieprzem, sokiem z cytryny i oliwą.

Reklama

Warzywa pokrój na kawałki i ułóż na blasze wyłożonej papierem do pieczenia. Skrop olejem i sokiem z cytryny. Posyp cynamonem, kminem, solą oraz pieprzem. Piecz w 180°C przez 45 min.

Ser halloumi pokrój w plastry i grilluj na patelni z obu stron na złoty kolor. Podawaj.

Zobacz również

  • Składniki: 2 woreczki kaszy jęczmiennej (np. mazurskiej), 1 łyżka masła, 30 dag pieczarek, 2 duże cebule, 2 ząbki czosnku, 2 marchewki, 2 strąki czerwonej papryki, 1 szklanka bulionu, 1/2... więcej

Twój komentarz może być pierwszy

Zapoznaj się z Regulaminem
Wypełnienie pól oznaczonych * jest obowiązkowe.