Reklama
  • Środa, 5 sierpnia 2015 (08:05)

    Skład na 6 porcji: ● 1 duża lub 2 mniejsze cukinie ● 2 jajka ● 1 duża cebula ● 2 ząbki czosnku ● 2 łyżki jogurtu naturalnego ● 3 łyżki mąki ● 1 łyżka otrąb owsianych lub pszennych ● garść koperku ● sól ● pieprz ● tłuszcz do smażenia

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 5 sierpnia 2015 (08:05)

    Skład na 8 sztuk: ● 300 g mąki pszennej ● 200 g mąki kukurydzianej ● 3 łyżki stopionego masła ● 2 cukinie ● po 1 papryce żółtej, czerwonej i zielonej ● 4 pomidory ● 1 cebula ● pieprz ● sól ● słodka papryka mielona ● łyżka oliwy

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 5 sierpnia 2015 (08:05)

    Składniki na 6 porcji: • 25 dag czerwonej soczewicy (może być także brązowa) • 10 dag białego tłustego sera • cebula • kilka ząbków czosnku • strąk czerwonej papryki • 2 łyżki masła • jajko • bułka tarta • sól • pieprz • ostra mielona papryka lub chili • olej • kilka różyczek brokuła

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 3 sierpnia 2015 (11:05)

    Składniki: • 1 łyżka oliwy z oliwek • 1 duża cebula, pokrojona w kosteczkę • 2 ząbki czosnku drobno posiekane • 1 łyżeczka chili • 1 łyżeczka kuminu w proszku • 1 łyżeczka oregano • starta kostka tofu • 200 g pokrojonych pomidorów bez skórek • 1/2 l bulionu warzywnego • sól, pieprz • 1 duża czerwona papryka, bez gniazd nasiennych, pokrojona w kostkę • 5 suszonych pomidorów • 1 puszka czerwonej fasoli odsączonej z zalewy

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 16 lipca 2015 (15:00)

    Składniki na 4 porcje: 20 dag ryżu, 25 dag twarożku śmietankowego, 25 dag jogurtu naturalnego, 1/2 pęczka rzodkiewek, 1 jabłko, 1 pęczek szczypiorku, 2 łyżeczki soku z cytryny, 10 dag solonych orzeszków ziemnych, 2 jajka, 10 dag żółtego sera, 2 łyżki mąki pszennej, 5–6 łyżek klarowanego masła, sól, pieprz

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 14 lipca 2015 (08:05)

    SKŁADNIKI: ● 2 szklanki kaszy kuskus ● nieduża cukinia ● cebula ● 2 pomidory ● 450 g pieczarek ● 300 g fasolki szparagowej ● mała puszka groszku ● natka ● sól ● pieprz ● 1/2 szklanki bulionu.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 10 lipca 2015 (13:05)

    Składniki: 8 młodych ziemniaków, 8 małych pomidorów, 6 łyżek oliwy, kilka gałązek bazylii, oregano, tymianku i estragonu, 2 gałązki rozmarynu, 4 ząbki czosnku, 2 szkl. jogurtu, 1 ogórek sałatkowy, 3 dymki lkilka gałązek natki pietruszki, sól lpieprz

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 6 lipca 2015 (13:01)

    Składniki na 6 porcji: 25 dag ryżu, 20 dag szpinaku, 2 ząbki czosnku, 2 jajka, 5 dag sera typu feta, olej, bazylia, sól, pieprz, bułka tarta.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 28 maja 2015 (08:05)

    Składniki na 8 porcji: • 10-15 dużych liści szpinaku • szklanka ryżu długoziarnistego • cebula • ząbek czosnku • 3 łyżki masła • 2 twarde pomidory • 2 jajka • pół opakowania ulubionych kiełków, np. brokułowych • kilka pomidorków koktajlowych • sól • pieprz

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 14 maja 2015 (15:05)

    Składniki na 4 porcje: ● 30 dag truskawek ● 20 dag sera białego trzykrotnie mielonego ● 5 łyżek cukru trzcinowego ● 4 kromki chleba tostowego pełnoziarnistego ● 2 łyżki mąki kukurydzianej.

    Czytaj więcej Komentarzy:0