Reklama
  • Piątek, 23 grudnia 2016 (13:00)

    Składniki na 1 porcję: • pół szklanki suchej kaszy jaglanej • szklanka wody • pół szklanki mleka • szczypta soli • garść drobnych rodzynek • brzoskwinia • łyżka naturalnego miodu.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 23 grudnia 2016 (13:00)

    Składniki na 4 porcji: • 25 dag kaszy jaglanej • puszka czarnej fasoli • cebula • 2 ząbki czosnku • pół pęczka szczypiorku • łyżeczka papryki • łyżeczka oregano • 3 łyżeczki siemienia lnianego • olej • łyżka sosu sojowego • sól • pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 15 grudnia 2016 (14:05)

    Składniki: 2 szklanki ryżu, łyżka curry, 10 dag sera żółtego, sól, pieprz, natka pietruszki. Sos: 4 pomidory, 2 czerwone cebule, ząbek czosnku, papryczka chili, 4 łyżki oliwy, 4 łyżki octu , mielona kolendra, sól, pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 14 grudnia 2016 (13:05)

    Składniki na 4 porcje: ● 25 dag kaszy jaglanej ● puszka fasoli ● cebula ● 2 ząbki czosnku ● szczypiorek ● 3 łyżeczki siemienia lnianego ● łyżeczka papryki ● olej ● łyżka sosu sojowego ● sól.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 24 listopada 2016 (09:05)

    Składniki: 1 szkl. fasoli , 1 duża cebula, 2-3 ząbki czosnku, 3 kolorowe papryki, 2 duże ziemniaki, 3 łyżki koncentratu pomidorowego, olej, po łyżeczce papryki i ziół prowansalskich , sól, pieprz

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 27 września 2016 (11:00)

    Składniki:  2 gałązki rozmarynu, 2 małe czerwone cebule, łodyżka szałwii, 2 ząbki czosnku, 4 białe oscypki (niewędzone!), szklanka oliwy, papryka, garść rukoli,4 bułki z sezamem,  8 łyżeczek pesto bazyliowego

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 23 września 2016 (08:10)

    Składniki na 6 porcji: 3 szklanki mąki pszennej, 1 szklanka kaszy gryczanej, 10 dag białego sera, 1 duża cebula, po pół pęczka natki i koperku, olej, sól, pieprz

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 23 września 2016 (08:05)

    Składniki: 15 dag makaronu wstążki, 1 pęczek młodych zielonych szparagów, 1 główka sałaty lollo rosso,garść kiełków (lub rukwi wodnej), 5 łyżeczek musztardy z ziarnami gorczycy, 3 łyżeczki płynnego miodu, 2 łyżki oliwy, sól, pieprz, cukier

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 14 lipca 2016 (11:00)

    Składniki na 4 porcje: 30 dag sera feta (w kawałku), 1 puszka serc karczochów, 2-3 pomidorki, 15 dag mieszanki różnych sałat, 5 dag czarnych oliwek, 5 łyżek jasnego octu balsamicznego, 7 łyżek oliwy, 1 jajko, 3 łyżki mąki pszennej, 3 łyżki mleka, 3-4 łyżki bułki tartej, sól, pieprz, cukier

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 8 lipca 2016 (14:00)

    Składniki na 4 sztuki: 2 płaskie bułki z sezamem, 6 cienkich plasterków tofu, 1 pomidor, 2 łyżki słodko-pikantnego sosu orientalnego (np. hoisin), 2 liście sałaty, 2 rzodkiewki, garść kiełków z buraka, olej. Konfitura: 1 mango, 2 łyżki białego wina, 1 łyżka octu winnego, 2 łyżeczki cukru, 1 łyżeczka miodu, 1 papryczka chili.

    Czytaj więcej Komentarzy:0