Reklama
  • Środa, 1 marca (08:05)

    Składniki: 2 filiżanki zielonego mrożonego groszku (1 filiżanka to około 180 ml) • 1 łyżeczka masła • 1 łyżeczka mąki żytniej • sól, pieprz, zioła prowansalskie do smaku • bułka tarta do panierowania.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 1 lutego (15:00)

    Składniki na 12 porcji: 1 kapusta włoska, 1 cebula, 2 marchewki, 1 łyżka oleju, 2 szklanki ugotowanej komosy ryżowej, 2 łyżki posiekanej natki pietruszki, sól,  pieprz, 1/4 łyżeczki papryki mielonej, puszka pomidorów krojonych, 1/2 szklanki białego wina, 1/2 szklanki wody.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 1 lutego (15:00)

    Składniki na 2 porcje: ser halloumi, 1 czerwona cebula, 1 cukinia, 1 papryka czerwona, 500 g fasolki szparagowej, 1/2 małej dyni, 1 bakłażan, 3 ząbki czosnku, sok z 1/2 cytryny, 1/2 łyżeczki kminu rzymskiego, szczypta cynamonu, sól,  pieprz,  olej. Komosa: 1 szklanka komosy ryżowej, świeże zioła (bazylia, szczypiorek, natka pietruszki, kolendra), sól, pieprz, oliwa, sok z cytryny.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 1 lutego (15:00)

    Składniki na 4 porcje: 150 g kaszy quinoa (inaczej zwanej komosą ryżową), 1 cukinia, 2 łyżki śmietany sojowej, 1 cebula, 1 ząbek czosnku, 5 łyżek oliwy, sól, pieprz,  parmezan do dekoracji.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 12 stycznia (15:00)

    Składniki na 4-6 porcji: po 2 szklanki tartej marchewki i cukinii, 1/2 cebuli, 4 łyżki mąki, 1 jajko, 1 ząbek czosnku, po 2 łyżki pestek słonecznika i dyni, sól, pieprz, olej kokosowy, 1/2 pęczka natki pietruszki, mąka do obsypania.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 10 stycznia (08:00)

    Składniki na 6 porcji: 50 dag dyni, np. hokkaido, 2 puszki ciecierzycy, 50 dag cukinii, 2 puszki (po 400 ml) mleka kokosowego, 1 główka sałaty radicchio, 2 czerwone chili, 1 cebula, 2 ząbki czosnku, 2 łyżki oleju, 5–6 łyżek sosu sojowego, 3 łyżki łuskanych pestek dyni, 3 łyżeczki curry w proszku, sól.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 10 stycznia (08:00)

    Składniki na 4 porcje: 1 mała (1 kg) dynia hokkaido, 25 dag czarnej soczewicy, 1 roladka (20 dag) miękkiego sera koziego, 1 papryczka chili, 1 ząbek czosnku, 6 gałązek kolendry, 1/2 pęczka natki, 5 dag orzechów włoskich, olej do smażenia, sól, pieprz, 2 łyżki białego octu winnego, 1 łyżeczka cukru, 1 łyżeczka kurkumy, 1/4 łyżeczki kminku, 1/2 łyżeczki ostrej papryki, 75 ml bulionu warzywnego.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 4 stycznia (08:05)

    Składniki na 4 porcje: 1 szklanka kaszy pęczak, olej, 15 dag mrożonego groszku, 2 duże marchewki, 1 cebula, 25 dag pieczarek, kilka gałązek natki, sól, pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 27 grudnia 2016 (15:00)

    Składniki na 4 porcje: 1 puszka cieciorki, 4 jajka, 2 czerwone papryki (może być też słoik papryki pieczonej), 2 puszki pomidorów krojonych, 10 dag pomidorów koktajlowych, 1 cebula, 1/2 bagietki, 1/2 pęczka natki, 2 ząbki czosnku, 1/2 łyżeczki kminku, szczypta cukru, sól, pieprz, słodka i ostra mielona papryka, oliwa z oliwek.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 27 grudnia 2016 (15:00)

    Składniki na 4 porcje: 1 puszka ciecierzycy, 20 dag ryżu długoziarnistego, 3 dag rodzynek, 2 łyżki migdałów bez skórki, 75 dag szpinaku, 20 dag pomidorów koktajlowych, 1 cebula, 1 ząbek czosnku, 2 łyżki oleju, 150 ml bulionu warzywnego (może być z kostki), 10 dag serka śmietankowego, 2 łyżki sosu sojowego, pieprz mielony, sól.

    Czytaj więcej Komentarzy:0