Reklama
  • Wtorek, 21 kwietnia 2015 (13:05)

    Składniki: 50 g ryżu, sól, 2 małe marchewki, mała kalarepka, 250 ml bulionu warzywnego z kostki, dymka, jajko, łyżeczka masła, łyżeczka mąki, 80 ml mleka, 4-5 gałązek trybuli, ziarenka czerwonego pieprzu do posypania.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 16 kwietnia 2015 (08:00)

    Składniki na około 8 porcji: ● 10 jajek ● 2/3 szklanki mleka ● 3 łyżki margaryny lub masła ● 5 łyżek tartej bułki ● czerstwa bułka ● szczypiorek ● sól oraz pieprz do smaku ● natka pietruszki ● ew. warzywa lub jarzynka do przybrania lub podania ● olej do smażenia

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 16 kwietnia 2015 (08:00)

    Składniki na 4-6 porcji: ● 250 g czerwonej soczewicy ● 1/2 szklanki startego żółtego sera ● cebula ● ząbek czosnku ● czerwona papryka ● ostra papryka ● sól, pieprz ●jajko ● 2 łyżki bułki tartej ● 2 łyżki masła ● olej do smażenia

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 16 kwietnia 2015 (08:00)

    Składniki na 4-6 porcji: ● 250 g ugotowanej ciecierzycy (może być także z puszki) ● 2 średnie cukinie ● pęczek pietruszki ● 3 cebulki dymki ze szczypiorkiem ● jajko ● 3 łyżki bułki tartej ● sól ● czarny pieprz ● olej

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 16 kwietnia 2015 (08:00)

    Składniki na 8 porcji: ● mały brokuł ● 2 marchewki ● 6 ziemniaków ● 2 jajka ● 100 g startego żółtego sera ● 2 łyżki mąki ● posiekana natka pietruszki ● sól, pieprz, kumin, słodka papryka ● bułka tarta ● olej do smażenia zielenina oraz warzywa do ozdoby

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 13 kwietnia 2015 (12:05)

    Składniki na 6 porcji: • woreczek ryżu • 4 marchewki • 3 żółtka • 2 łyżki bułki tartej • sól • pieprz • kurkuma • olej • pół szklanki majonezu • 3 łyżki jogurtu.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 9 kwietnia 2015 (10:05)

    Składniki na 4-6 porcji: Ciasto: 2 szklanki mąki, 5 dag drożdży, szklanka mleka, 1/2 szklanki wody, 6 łyżek oliwy, sól, cukier. Dodatki: po 1 cebuli i cukinii, 1 ząbek czosnku, 3 pomidory, 1 bakłażan, 1 papryka, 3 łyżki oleju, 20 dag żółtego sera, sól, pieprz, oregano.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 9 kwietnia 2015 (10:00)

    Składniki na 4 porcje Zakupy podstawowe: 35 dag brukselki, 2 większe marchewki, 1 duża cebula, 2 jajka, 7–8 łyżek płatków owsianych błyskawicznych, olej do smażenia Przyprawy: 2 łyżeczki majeranku suszonego, 1 łyżeczka kminku mielonego, szczypta imbiru, czarny pieprz mielony, sól

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 8 kwietnia 2015 (13:00)

    Składniki na 4 porcje: 1/3 kostki masła (ok 7 dag), 2 średnie kwaskowe jabłka, 3 łyżki soku z cytryny, 2 jajka, 3 łyżki cukru, 30 dag mąki pszennej, 1 szkl. maślanki, szczypta soli, 2 łyżeczki proszku do pieczenia, 1 szkl. gęstego jogurtu waniliowego, cytryna i melisa do dekoracji

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 3 kwietnia 2015 (13:00)

    Składniki: główka kapusty włoskiej, 2 marchewki, 2 szklanki soczewicy, 8 łyżek startego sera, por, 2 cebule, 2 łyżki oleju, pół szklanki bulionu, 2 jajka, 4 pomidory, sól, pieprz

    Czytaj więcej Komentarzy:0