Reklama
  • Dzisiaj, 30 czerwca (13:10)

    Składniki na 2-3 porcje, 15 dag kuskusu, 10 czarnych oliwek,1 mała marchewka, 1 łyżka posiekanej kolendry, 2 jajka, 2 łyżki bułki tartej qpo szczypcie gałki muszkatołowej, słodkiej papryki i curry, 1 łyżka sosu sojowego, olej do smażenia

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Dzisiaj, 30 czerwca (13:10)

    Składniki na 3-4 porcje: 1 szkl. startej na grubych oczkach marchewki, 1 szkl. czerwonej soczewicy, 1 biała część pora (ok. 6 cm), 1/2 szkl. kukurydzy konserwowej, 15 dag pieczarek, 1/3 szkl. orzeszków ziemnych (najlepiej niesolonych), 3 łyżki skrobi ziemniaczanej, 2 łyżki bułki tartej lub kukurydzianej, 3 łyżki oleju rzepakowego lub słonecznikowego, garść rukoli i oliwa do podania, szczypta kurkumy, sól, pieprz ziołowy

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 21 czerwca (14:00)

    Składniki na 6 porcji: • po pół szklanki ugotowanej czerwonej i zielonej soczewicy • pęczek botwinki • 2 łyżki mielonego siemienia lnianego • jajko • sól • pieprz • oliwa.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 21 czerwca (14:00)

    Składniki na 4 porcje. Ciasto: • pół kg mąki typ 0 • 5 jaj • szczypta soli. Farsz: • 3 pęczki liści botwinki • 2 ząbki czosnku • sól • pieprz • oliwa • gałka muszkatołowa. Dodatkowo: • kwiatki jadalne.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 27 kwietnia (13:05)

    Składniki na 4 porcje: ● 4 bułki wieloziarniste ● 4 garście roszponki ● duży burak ● jajko ● czerwona cebula ● awokado ● dojrzały pomidor (najlepiej malinowy) ● 2 łyżki płatków migdałowych ● olej kokosowy.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 19 kwietnia (08:00)

    Składniki: 8 jajek ugotowanych na twardo , surowe jajko, pół szklanki kaszy jaglanej, pęczek natki pietruszki, łyżka miękkiego masła, 2 łyżki prażonych nasion lnu, sól, pieprz, 6 łyżek bułki tartej, 8 łyżek oleju, łyżka masła

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 7 kwietnia (10:05)

    Składniki na 4 porcje, 20 dag ryżu na risotto, 2 małe cebule, 1 l bulionu warzywnego, 150 ml białego wytrawnego wina, 1 cukinia, po 1 czerwonej i żółtej papryce, 1 puszka pomidorów krojonych, 5 dag drobno startego sera typu parmezan, 10 dag mas carpone, 3 ząbki czosnku, 4 łyżki masła, oliwa z oliwek, sól, pieprz, natka do dekoracji

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 22 marca (08:05)

    Składniki na 8 porcji: ● szklanka zielonej soczewicy ● pół szklanki czerwonej soczewicy ● pół selera ● 2 marchewki ● 4 pieczarki ● 3 szalotki ● 5 łyżek oliwy ● 2 ząbki czosnku ● 2 jajka ● sól ● pieprz ● ziele angielskie ● liście laurowe ● olej.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 22 marca (08:05)

    Składniki na 2 porcje: ● 2 bułki ● kilka liści sałaty ● pół szkl. zielonej soczewicy ● marchew ● po łyżce siemienia lnianego i płatków owsianych ● jajko ● curry ● sól ● pieprz ● olej.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 21 marca (13:00)

    Składniki na 4 porcje: 40 dag mrożonego groszku, 1 pęczek szczypiorku, 5 dag sera typu parmezan, 1 cytryna, oliwa, sól, 4 kromki pieczywa, pieprz, olej do smażenia, czosnek, 15 dag sera mozzarella.

    Czytaj więcej Komentarzy:0