Reklama
  • Czwartek, 12 stycznia (15:00)

    Składniki na 4-6 porcji: po 2 szklanki tartej marchewki i cukinii, 1/2 cebuli, 4 łyżki mąki, 1 jajko, 1 ząbek czosnku, po 2 łyżki pestek słonecznika i dyni, sól, pieprz, olej kokosowy, 1/2 pęczka natki pietruszki, mąka do obsypania.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 10 stycznia (08:00)

    Składniki na 6 porcji: 50 dag dyni, np. hokkaido, 2 puszki ciecierzycy, 50 dag cukinii, 2 puszki (po 400 ml) mleka kokosowego, 1 główka sałaty radicchio, 2 czerwone chili, 1 cebula, 2 ząbki czosnku, 2 łyżki oleju, 5–6 łyżek sosu sojowego, 3 łyżki łuskanych pestek dyni, 3 łyżeczki curry w proszku, sól.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 10 stycznia (08:00)

    Składniki na 4 porcje: 1 mała (1 kg) dynia hokkaido, 25 dag czarnej soczewicy, 1 roladka (20 dag) miękkiego sera koziego, 1 papryczka chili, 1 ząbek czosnku, 6 gałązek kolendry, 1/2 pęczka natki, 5 dag orzechów włoskich, olej do smażenia, sól, pieprz, 2 łyżki białego octu winnego, 1 łyżeczka cukru, 1 łyżeczka kurkumy, 1/4 łyżeczki kminku, 1/2 łyżeczki ostrej papryki, 75 ml bulionu warzywnego.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 4 stycznia (08:05)

    Składniki na 4 porcje: 1 szklanka kaszy pęczak, olej, 15 dag mrożonego groszku, 2 duże marchewki, 1 cebula, 25 dag pieczarek, kilka gałązek natki, sól, pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 27 grudnia 2016 (15:00)

    Składniki na 4 porcje: 1 puszka cieciorki, 4 jajka, 2 czerwone papryki (może być też słoik papryki pieczonej), 2 puszki pomidorów krojonych, 10 dag pomidorów koktajlowych, 1 cebula, 1/2 bagietki, 1/2 pęczka natki, 2 ząbki czosnku, 1/2 łyżeczki kminku, szczypta cukru, sól, pieprz, słodka i ostra mielona papryka, oliwa z oliwek.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 27 grudnia 2016 (15:00)

    Składniki na 4 porcje: 1 puszka ciecierzycy, 20 dag ryżu długoziarnistego, 3 dag rodzynek, 2 łyżki migdałów bez skórki, 75 dag szpinaku, 20 dag pomidorów koktajlowych, 1 cebula, 1 ząbek czosnku, 2 łyżki oleju, 150 ml bulionu warzywnego (może być z kostki), 10 dag serka śmietankowego, 2 łyżki sosu sojowego, pieprz mielony, sól.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 23 grudnia 2016 (13:00)

    Składniki na 1 porcję: • pół szklanki suchej kaszy jaglanej • szklanka wody • pół szklanki mleka • szczypta soli • garść drobnych rodzynek • brzoskwinia • łyżka naturalnego miodu.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 23 grudnia 2016 (13:00)

    Składniki na 4 porcji: • 25 dag kaszy jaglanej • puszka czarnej fasoli • cebula • 2 ząbki czosnku • pół pęczka szczypiorku • łyżeczka papryki • łyżeczka oregano • 3 łyżeczki siemienia lnianego • olej • łyżka sosu sojowego • sól • pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 15 grudnia 2016 (14:05)

    Składniki: 2 szklanki ryżu, łyżka curry, 10 dag sera żółtego, sól, pieprz, natka pietruszki. Sos: 4 pomidory, 2 czerwone cebule, ząbek czosnku, papryczka chili, 4 łyżki oliwy, 4 łyżki octu , mielona kolendra, sól, pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 14 grudnia 2016 (13:05)

    Składniki na 4 porcje: ● 25 dag kaszy jaglanej ● puszka fasoli ● cebula ● 2 ząbki czosnku ● szczypiorek ● 3 łyżeczki siemienia lnianego ● łyżeczka papryki ● olej ● łyżka sosu sojowego ● sól.

    Czytaj więcej Komentarzy:0