Reklama
  • Poniedziałek, 13 marca (13:00)

    Składniki na 8 sztuk: 200 g kaszy jęczmiennej, 1 puszka czerwonej fasoli, 1 średnia cebula, 2 ząbki czosnku, ½ pęczka szczypiorku, 1 łyżka sosu sojowego, 2 łyżeczki słodkiej mielonej papryki, ½ łyżeczki ostrej mielonej papryki, 1 szklanka bułki tartej, olej do smażenia, sól, pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 7 marca (14:05)

    Składniki na 4 porcje: ● 1/2 szklanki czerwonej soczewicy ● 3 łyżki ugotowanej łyżki kaszy kukurydzianej lub manny ● 2 jajka ● 2 ząbki czosnku, rozgniecione ● przyprawy do smaku: sól, pieprz, majeranek, papryka słodka, curry ● 4 łyżki oliwy.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 6 marca (15:05)

    Składniki na 8 porcji: szklanka grochu ● opakowanie ciasta francuskiego ● jajko ● cebula ● 2 ząbki czosnku ● 4-cm kawałek imbiru ● 5 łyżek tartej bułki ● pęczek natki pietruszki ● 3 łyżki oleju ● 2 szklanki bulionu ● sól ● pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 6 marca (13:00)

    Składniki: 2 szklanki suchej kaszy bulgur, 1 cebula, 1 czerwona papryka, sól, pieprz, pół łyżeczki mielonej słodkiej papryki, 1 opakowanie mrożonego szpinaku w liściach, paczka migdałów, ok. 1 szklanka mąki, 2 jajka, olej, mały kubek gęstej śmietany, 1 ząbek czosnku

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 6 marca (10:05)

    Składniki (4 porcje): ● szklanka kaszy gryczanej ● 2 posiekane ząbki czosnku ● korzeń pietruszki ● sól ● pieprz ● kurkuma ● tymianek ● jajko ● olej ● mąka

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 1 marca (10:00)

    Składniki (4 porcje): ● 250 g zielonej soczewicy ● 600 g pomidorów ● cebula ● mały por, biała część ● czerwona papryka ● marchewka ● duży ziemniak ● 3 ząbki czosnku ● 1/2 l bulionu warzywnego ● 3 łyżki oliwy ● zioła prowansalskie ● sól ● pieprz

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 1 marca (08:05)

    Składniki: 350 g ugotowanej kaszy gryczanej • 350 g twarogu • 1 garść natki pietruszki • 3 ząbki czosnku • 1 cebula • sól, pieprz • 1 jajko • bułka tarta.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 1 marca (08:05)

    Składniki: 2 filiżanki zielonego mrożonego groszku (1 filiżanka to około 180 ml) • 1 łyżeczka masła • 1 łyżeczka mąki żytniej • sól, pieprz, zioła prowansalskie do smaku • bułka tarta do panierowania.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 1 lutego (15:00)

    Składniki na 12 porcji: 1 kapusta włoska, 1 cebula, 2 marchewki, 1 łyżka oleju, 2 szklanki ugotowanej komosy ryżowej, 2 łyżki posiekanej natki pietruszki, sól,  pieprz, 1/4 łyżeczki papryki mielonej, puszka pomidorów krojonych, 1/2 szklanki białego wina, 1/2 szklanki wody.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 1 lutego (15:00)

    Składniki na 2 porcje: ser halloumi, 1 czerwona cebula, 1 cukinia, 1 papryka czerwona, 500 g fasolki szparagowej, 1/2 małej dyni, 1 bakłażan, 3 ząbki czosnku, sok z 1/2 cytryny, 1/2 łyżeczki kminu rzymskiego, szczypta cynamonu, sól,  pieprz,  olej. Komosa: 1 szklanka komosy ryżowej, świeże zioła (bazylia, szczypiorek, natka pietruszki, kolendra), sól, pieprz, oliwa, sok z cytryny.

    Czytaj więcej Komentarzy:0