Reklama
  • Środa, 27 kwietnia (13:05)

    Składniki na 4 porcje: ● 4 bułki wieloziarniste ● 4 garście roszponki ● duży burak ● jajko ● czerwona cebula ● awokado ● dojrzały pomidor (najlepiej malinowy) ● 2 łyżki płatków migdałowych ● olej kokosowy.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 19 kwietnia (08:00)

    Składniki: 8 jajek ugotowanych na twardo , surowe jajko, pół szklanki kaszy jaglanej, pęczek natki pietruszki, łyżka miękkiego masła, 2 łyżki prażonych nasion lnu, sól, pieprz, 6 łyżek bułki tartej, 8 łyżek oleju, łyżka masła

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 7 kwietnia (10:05)

    Składniki na 4 porcje, 20 dag ryżu na risotto, 2 małe cebule, 1 l bulionu warzywnego, 150 ml białego wytrawnego wina, 1 cukinia, po 1 czerwonej i żółtej papryce, 1 puszka pomidorów krojonych, 5 dag drobno startego sera typu parmezan, 10 dag mas carpone, 3 ząbki czosnku, 4 łyżki masła, oliwa z oliwek, sól, pieprz, natka do dekoracji

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 22 marca (08:05)

    Składniki na 8 porcji: ● szklanka zielonej soczewicy ● pół szklanki czerwonej soczewicy ● pół selera ● 2 marchewki ● 4 pieczarki ● 3 szalotki ● 5 łyżek oliwy ● 2 ząbki czosnku ● 2 jajka ● sól ● pieprz ● ziele angielskie ● liście laurowe ● olej.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 22 marca (08:05)

    Składniki na 2 porcje: ● 2 bułki ● kilka liści sałaty ● pół szkl. zielonej soczewicy ● marchew ● po łyżce siemienia lnianego i płatków owsianych ● jajko ● curry ● sól ● pieprz ● olej.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 21 marca (13:00)

    Składniki na 4 porcje: 40 dag mrożonego groszku, 1 pęczek szczypiorku, 5 dag sera typu parmezan, 1 cytryna, oliwa, sól, 4 kromki pieczywa, pieprz, olej do smażenia, czosnek, 15 dag sera mozzarella.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 21 marca (13:00)

    Składniki na 4 porcje: 1 ugotowany ziemniak, garść rzeżuchy, 1 pęczek natki, 6 łyżek pestek słonecznika, 2 ząbki czosnku, 5 dag parmezanu, 150 ml oliwy, sól, pieprz, kiełki i zioła do dekoracji.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 11 marca (08:00)

    Składniki na 4 porcje: • 4 jajka ugotowane na twardo • jajko surowe • cebula • czerstwa bułka • szklanka mleka • 3 łyżki tartej bułki • bazylia • oregano • tymianek • sól • pieprz • olej do smażenia • słodka papryka.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 11 marca (08:00)

    Ciasto: • kilogram ziemniaków • 2 jajka • szklanka mąki ziemniaczanej • szklanka mąki pszennej • sól. Farsz: • 4 marchewki • 2 łyżki masła • sól • pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 7 marca (08:00)

    Składniki: 2 bułki pełnoziarniste (lub kukurydziane) • mała fioletowa cebula • puszka ciecierzycy • 2 łyżki posiekanej natki • 2 łyżki mąki • 1/4 szklanki tartego żółtego sera • jajko • czerwona papryka • szklanka kiełków rzodkiewki lub lucerny • majonez • sól, pieprz • olej, oliwa.

    Czytaj więcej Komentarzy:0