Reklama
  • Czwartek, 24 listopada (09:05)

    Składniki: 1 szkl. fasoli , 1 duża cebula, 2-3 ząbki czosnku, 3 kolorowe papryki, 2 duże ziemniaki, 3 łyżki koncentratu pomidorowego, olej, po łyżeczce papryki i ziół prowansalskich , sól, pieprz

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 27 września (11:00)

    Składniki:  2 gałązki rozmarynu, 2 małe czerwone cebule, łodyżka szałwii, 2 ząbki czosnku, 4 białe oscypki (niewędzone!), szklanka oliwy, papryka, garść rukoli,4 bułki z sezamem,  8 łyżeczek pesto bazyliowego

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 23 września (08:10)

    Składniki na 6 porcji: 3 szklanki mąki pszennej, 1 szklanka kaszy gryczanej, 10 dag białego sera, 1 duża cebula, po pół pęczka natki i koperku, olej, sól, pieprz

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 23 września (08:05)

    Składniki: 15 dag makaronu wstążki, 1 pęczek młodych zielonych szparagów, 1 główka sałaty lollo rosso,garść kiełków (lub rukwi wodnej), 5 łyżeczek musztardy z ziarnami gorczycy, 3 łyżeczki płynnego miodu, 2 łyżki oliwy, sól, pieprz, cukier

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 14 lipca (11:00)

    Składniki na 4 porcje: 30 dag sera feta (w kawałku), 1 puszka serc karczochów, 2-3 pomidorki, 15 dag mieszanki różnych sałat, 5 dag czarnych oliwek, 5 łyżek jasnego octu balsamicznego, 7 łyżek oliwy, 1 jajko, 3 łyżki mąki pszennej, 3 łyżki mleka, 3-4 łyżki bułki tartej, sól, pieprz, cukier

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 8 lipca (14:00)

    Składniki na 4 sztuki: 2 płaskie bułki z sezamem, 6 cienkich plasterków tofu, 1 pomidor, 2 łyżki słodko-pikantnego sosu orientalnego (np. hoisin), 2 liście sałaty, 2 rzodkiewki, garść kiełków z buraka, olej. Konfitura: 1 mango, 2 łyżki białego wina, 1 łyżka octu winnego, 2 łyżeczki cukru, 1 łyżeczka miodu, 1 papryczka chili.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 5 lipca (13:05)

    Składniki na 4-6 porcji: Ciasto: 2 szklanki mąki , 2 łyżki oleju, 150 ml ciepłej wody, sól. Farsz: 1 słoik krojonych warzyw konserwowych – marchwi, groszku i kukurydzy, 1 cebula , 2 ząbki czosnku, sól, pieprz, papryka słodka, kolendra, kurkuma, olej do głębokiego smażenia

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 30 czerwca (13:10)

    Składniki na 2-3 porcje, 15 dag kuskusu, 10 czarnych oliwek,1 mała marchewka, 1 łyżka posiekanej kolendry, 2 jajka, 2 łyżki bułki tartej qpo szczypcie gałki muszkatołowej, słodkiej papryki i curry, 1 łyżka sosu sojowego, olej do smażenia

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 30 czerwca (13:10)

    Składniki na 3-4 porcje: 1 szkl. startej na grubych oczkach marchewki, 1 szkl. czerwonej soczewicy, 1 biała część pora (ok. 6 cm), 1/2 szkl. kukurydzy konserwowej, 15 dag pieczarek, 1/3 szkl. orzeszków ziemnych (najlepiej niesolonych), 3 łyżki skrobi ziemniaczanej, 2 łyżki bułki tartej lub kukurydzianej, 3 łyżki oleju rzepakowego lub słonecznikowego, garść rukoli i oliwa do podania, szczypta kurkumy, sól, pieprz ziołowy

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 21 czerwca (14:00)

    Składniki na 6 porcji: • po pół szklanki ugotowanej czerwonej i zielonej soczewicy • pęczek botwinki • 2 łyżki mielonego siemienia lnianego • jajko • sól • pieprz • oliwa.

    Czytaj więcej Komentarzy:0