Reklama
  • Czwartek, 14 lipca (11:00)

    Składniki na 4 porcje: 30 dag sera feta (w kawałku), 1 puszka serc karczochów, 2-3 pomidorki, 15 dag mieszanki różnych sałat, 5 dag czarnych oliwek, 5 łyżek jasnego octu balsamicznego, 7 łyżek oliwy, 1 jajko, 3 łyżki mąki pszennej, 3 łyżki mleka, 3-4 łyżki bułki tartej, sól, pieprz, cukier

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 8 lipca (14:00)

    Składniki na 4 sztuki: 2 płaskie bułki z sezamem, 6 cienkich plasterków tofu, 1 pomidor, 2 łyżki słodko-pikantnego sosu orientalnego (np. hoisin), 2 liście sałaty, 2 rzodkiewki, garść kiełków z buraka, olej. Konfitura: 1 mango, 2 łyżki białego wina, 1 łyżka octu winnego, 2 łyżeczki cukru, 1 łyżeczka miodu, 1 papryczka chili.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 5 lipca (13:05)

    Składniki na 4-6 porcji: Ciasto: 2 szklanki mąki , 2 łyżki oleju, 150 ml ciepłej wody, sól. Farsz: 1 słoik krojonych warzyw konserwowych – marchwi, groszku i kukurydzy, 1 cebula , 2 ząbki czosnku, sól, pieprz, papryka słodka, kolendra, kurkuma, olej do głębokiego smażenia

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 30 czerwca (13:10)

    Składniki na 2-3 porcje, 15 dag kuskusu, 10 czarnych oliwek,1 mała marchewka, 1 łyżka posiekanej kolendry, 2 jajka, 2 łyżki bułki tartej qpo szczypcie gałki muszkatołowej, słodkiej papryki i curry, 1 łyżka sosu sojowego, olej do smażenia

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 30 czerwca (13:10)

    Składniki na 3-4 porcje: 1 szkl. startej na grubych oczkach marchewki, 1 szkl. czerwonej soczewicy, 1 biała część pora (ok. 6 cm), 1/2 szkl. kukurydzy konserwowej, 15 dag pieczarek, 1/3 szkl. orzeszków ziemnych (najlepiej niesolonych), 3 łyżki skrobi ziemniaczanej, 2 łyżki bułki tartej lub kukurydzianej, 3 łyżki oleju rzepakowego lub słonecznikowego, garść rukoli i oliwa do podania, szczypta kurkumy, sól, pieprz ziołowy

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 21 czerwca (14:00)

    Składniki na 6 porcji: • po pół szklanki ugotowanej czerwonej i zielonej soczewicy • pęczek botwinki • 2 łyżki mielonego siemienia lnianego • jajko • sól • pieprz • oliwa.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 21 czerwca (14:00)

    Składniki na 4 porcje. Ciasto: • pół kg mąki typ 0 • 5 jaj • szczypta soli. Farsz: • 3 pęczki liści botwinki • 2 ząbki czosnku • sól • pieprz • oliwa • gałka muszkatołowa. Dodatkowo: • kwiatki jadalne.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 27 kwietnia (13:05)

    Składniki na 4 porcje: ● 4 bułki wieloziarniste ● 4 garście roszponki ● duży burak ● jajko ● czerwona cebula ● awokado ● dojrzały pomidor (najlepiej malinowy) ● 2 łyżki płatków migdałowych ● olej kokosowy.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 19 kwietnia (08:00)

    Składniki: 8 jajek ugotowanych na twardo , surowe jajko, pół szklanki kaszy jaglanej, pęczek natki pietruszki, łyżka miękkiego masła, 2 łyżki prażonych nasion lnu, sól, pieprz, 6 łyżek bułki tartej, 8 łyżek oleju, łyżka masła

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 7 kwietnia (10:05)

    Składniki na 4 porcje, 20 dag ryżu na risotto, 2 małe cebule, 1 l bulionu warzywnego, 150 ml białego wytrawnego wina, 1 cukinia, po 1 czerwonej i żółtej papryce, 1 puszka pomidorów krojonych, 5 dag drobno startego sera typu parmezan, 10 dag mas carpone, 3 ząbki czosnku, 4 łyżki masła, oliwa z oliwek, sól, pieprz, natka do dekoracji

    Czytaj więcej Komentarzy:0